close

男孩們的歌~

最近迷上這首@_@

   

Loved You First-One Direction

Girl, it should be me

女孩,那應該是我
Driving to your house

開車到你家門前
Knocking on your door

敲著門
And kissing you on the mouth

吻著你

Holding on your hand

握著你的手
Dancing in the dark

在黑暗中跳舞
Cause I was the only one who loved you from the start

因為我是唯一一個從一開始就愛你的人

But now when I see you with him

但現在我看到你跟他在一起

It tears my world apart

這撕毀了我的世界
Because

因為

I’ve been waiting all this time to finally say it 

我等了好久才終於說出口

But now I see your heart’s been taken 

但現在我看到你的芳心已經被奪走了
And nothing could be worse

沒有任何事會更糟了
Baby, I loved you first

寶貝,我從一開始就愛你了
Had my chances 

曾經擁有過的機會
Could've been where he is standing

可能是他現在在站的位置
That’s what hurts the most,

 那是最傷人的部分
Girl, I came so close 

女孩,我都來到這麼近了
But now you’ll never know

但你永遠都不會知道

Baby, I loved you first

寶貝,我從一開始就愛你了

Girl, it should be me

女孩,那應該是我
Calling on your phone

打給你
Saying you’re the one

說你是我的唯一
And that I’ll never let you go

我永遠也不會讓妳離開我

I never understood

我從來就不瞭解
What love was really like

愛的感覺是什麼
But I felt it for the first time looking in your eyes
但當我看著你的眼睛時我第一次感覺到愛

But now when I see you with him

但我現在看到你跟他在一起
My whole world falls apart

我的整個世界崩塌了

Because

因為

I’ve been waiting all this time to finally say it 
我等了好久才終於說出口
But now I see your heart’s been taken 

但現在我看到你的芳心已經被奪走了
And nothing could be worse

沒有任何事會更糟了
Baby, I loved you first.

寶貝,我從一開始就愛你了
Had my chances

曾經擁有過的機會
Could've been where he is standing

可能是他現在在站的位置
That's what hurts the most

那是最傷人的部分
Girl, I came so close

女孩,我都來到這麼近了
But now you'll never know

但你永遠都不會知道

Baby, I loved you first

寶貝,我從一開始就愛你了

The first touch

第一次的觸碰
The first kiss

第一次接吻
First girl who make me feel like this

第一個讓我有這種感覺的女孩
Heartbreak

心碎
It’s killing me

正在摧殘著我 
I loved you first, why can’t you see? 

我從一開始就愛你了你怎麼看不出來?

I’ve been waiting all this time to finally say it

我等了好久才終於說出口
But now I see your heart’s been taken 

但現在我看到你的芳心已經被奪走了
And nothing could be worse

沒有任何事會更糟了

Baby, I loved you first.

寶貝,我從一開始就愛你了

Had my chances

曾經擁有過的機會
Could've been where he is standing

可能是他現在在站的位置
That's what hurts the most

那是最傷人的部分
Girl, I came so close

女孩,我都來到這麼近了
But now you'll never know

但你永遠都不會知道

Baby, I loved you first

寶貝,我從一開始就愛你了
Baby, I loved you first

寶貝,我從一開始就愛你了
Baby, I loved you first

寶貝,我從一開始就愛你了
Oh, yeah

 

Baby, I loved you first

寶貝,我從一開始就愛你了

 

**如果以上翻譯有誤or有錯字  歡迎指正歐~**

arrow
arrow

    Cicely 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()